http://www.youtube.com/watch?v=OLF-cYFquVQ

 



One of these days you’ll be
這段時間 你封閉自己

Under the covers you’ll be 藏在桌子下面

Under the table and you’ll realize 你清楚的認識到

All of your days are numbered 自己時日無多

All of them one to one hundred 它們從一到一百

All of them millions 到數百萬

All of them trillions 到數千萬

So what are you gonna do with them all? 所以這些日子你要去做什麼呢?

You can not trade them in for mall. No no. 你不能把它們拿到商場去買賣, 不能

 

Take every moment 自己用吧

You know that you own them 你知道它們是屬於你的

It’s all you can do 你完全能做到

Use what’s been given to you 用這段時間好好對待自己

 

Give me a reason 給我一個理由

To fight the feeling 讓我去抗拒這感覺

That there’s nothing here for me 其實這些都沒什麼

Cause none of its easy 這樣想不輕鬆阿~

I know it wasn’t meant to be 我知道不是這樣

I know it’s all up to me 我知道一切都由我決定

I know it’s all up to me 都由我決定

So what am I gonna do with my time? Oh.在我剩下的時間裡我該去做些什麼呢?

 

I’ll take every moment 我會去利用我剩下的每一分鐘

I know that I own them 我知道我擁有它們

It’s all up to you to do 要做什麼全由自己決定

Whatever you choose無論你怎麼選擇

Live like you’re dying 只有垂死的活著

And never stop trying 和決不停止的忍受

It’s all you can do 你完全能做到的

Use what’s been given to you 就是對自己好點

 

All of the moments you didn’t notice 你沒注意到吧

Gone in the blink of an eye  時間一眨眼的功夫就過去了

All of the feelings you couldn’t feel 這些感覺你都感覺不到

No matter how you try.  Oh . oh 無論你怎麼努力去感覺

 

Take every moment 利用這最後的生命吧

You know that you own them 你知道他們屬於你

It’s all up to you to do 要做什麼全由你決定

Whatever you choose 僅管沒有選擇

Live like you’re dying 就算只有垂死的活著

And never stop trying 永不停止的忍受

It’s all you can do 你仍然能做什麼

Use what’s been given to you 用剩下的時間善待自己

 

Live like you’re dying 垂死的活著

And never stop trying 永不停止的忍受

It’s all you can do 我們也能去做些什麼

Use what’s been given to you 請善待自己

 








arrow
arrow
    全站熱搜

    niniko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()